Hattingbladet

FORSAMLINGSHUSET SKAL AFLEVERES I SAMME STAND, SOM DET MODTAGES.

DA VI VED AFLEVERING OFTE ER UDFORDRET MHT. RENGØRING OPFORDRER VI DIG TIL AT LÆSE LEJEVILKÅR GRUNDIGT IGENNEM.

Inden du læser videre…

Forsamlingshuset udlejes IKKE til ungdomsfester, efterskole- og elevfester eller sidste skoledag. Såfremt bestyrelsen bliver gjort opmærksom på at disse fester foregår, kan lejemålet opsiges med omgående virkning fra bestyrelsens side. Lejemålet skal herefter straks rengøres og forlades. 

Priser

Weekend (fredag kl. 12 – søndag kl. 12) samt helligdage 3.500 kr. inkl. el, vand, varme og alm. rengøring.
Hverdagsaften (fra kl. 17 – 23) 1.800 kr. inkl. el, vand, varme og alm. rengøring 

Ikrafttræden

Udlejning af Hatting Forsamlingshus sker online via hattingbladet.dk

Kontaktperson: Heidi Jensen træffes på 40 17 64 27 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. E-mails besvares inden for 14 dage samt SMS inden for 2-3 dage.

Når onlinebooking er gennemført og du har modtaget en endelig bekræftelse på lejemålet fra Hatting Borgerforening (Heidi Jensen), bedes lejen hurtigst muligt indbetalt på reg.nr. 1551 konto nr. 4789247072 med dit navn som reference.

Du har således først en endelig aftale om leje af forsamlingshuset, når du har modtaget en bekræftelse OG lejen er indbetalt.

Når aftalen er indgået, kan du se din reservation i booking-kalenderen på hjemmesiden, hvor dit reservationsnummer vil være anført.

Faciliteter

Lejemålet omfatter Hatting Forsamlingshus med lille og stor sal samt adgang til brug af anretter køkken, forgang og toiletter.

Bortset fra parkering af biler omfatter lejemålet IKKE området omkring forsamlingshuset. Dette bedes respekteret af hensyn til vores naboer. Ophold udenfor er således kun tilladt i forbindelse med ankomst / afgang samt til kortere ophold ifm. rygning eller lidt frisk luft.

I den store sal er der plads til 120 personer
I den lille sal er der plads til 32 personer.

Bordenes størrelse er 83 x 176 cm og der kan sidde 6 personer ved hvert bord.
Der er stole til 125 personer samt service til 120 personer.

Æresport

Det er tilladt at sætte æresport op. Lejer skal selv stå for dette, og der må kun benyttes reb. Der er kroge til at hænge rebet op i.

Rengøring og oprydning du selv skal stå for efter endt leje

  • Bordene skal tørres af og være HELT tørre inden de stables på vognen.
  • Stolene skal stables m/20 stk. pr. vogn og alle vogne køres tilbage i rummet bag den store sal.
  • Gulvene skal fejes.
  • Er der spildt mad eller drikkevarer skal dette tørres op – evt. vaskes af
    - KUN MED VARMT VAND.
    Trægulvene tåler ikke alle sæbetyper og de må derfor IKKE vaskes med andet end en hårdt opvredet klud.
  • Ovnene inkl. plader rengøres.
  • Sien i opvaskemaskinen tømmes
  • Der ryddes op uden for forsamlingshuset og rygerkrukken tømmes.
  • Toiletter samt vægge rengøres for opkast.
  • Affald skal i plastsække og kommes i containerne i gården.

Slutgennemgang der udføres af rengøringsfirma

Lejen omfatter en almindelig/normal rengøring.

Dvs. rengøringsfirmaet gør følgende uden ekstra beregning.

Vasker alle gulve én gang. ( Hvis der skal mere til, koster det ekstra)

Rengør alle overflader på toiletterne. (Alt affald skal være fjernet)

Rengør alle overflader i køkkenet. (Madrester og lign. skal være fjernet)

Ekstra rengøring priser

Såfremt det er nødvendigt med ekstra rengøring / oprydning / flere gulvvask ud over normal basisrengøring, opkræves lejer for dette efterfølgende på timebasis jf. takster fra vores eksterne rengøringsfirma. Priserne er også oplyst i forsamlingshuset.

- Manglende rengøring af ovne og plader: Pris 500 kr.
- Manglende tømning af rygekrukke: Pris 500 kr.
- Opkast på toiletter: Pris 375 kr.pr. påbegyndt time.
- Affald ikke fjernet eller forkert sorteret: Pris 500 kr.
- Ekstra gulvvask Pris 375 kr.pr. påbegyndt time.
- Øvrig ekstra rengøring (listen er ikke udtømmende) Pris 375 kr.pr. påbegyndt time.

Aflevering

På afleveringsdagen kl. 10.45 vil en repræsentant for Hatting Borgerforening foretage ”aflevering/gennemgang” sammen med lejer medmindre andet er aftalt.

Medbring selv

Til toiletterne:

Toiletpapir
Håndklæder
Sæbe

Til køkkenet:

Viskestykker
Karklude
Affaldssække
Proptrækker
Emballage til madrester
Stanniol
Køkkenrulle
Specielle knive

Til rengøring:

Opvaskemiddel til alm. opvask.
Klude
Evt. gamle håndklæder til optørring af spildte drikkevarer.
Evt. gummihandske/lille skovl til tømning af rygekrukke

Nøgle

Nøglen til Hatting Forsamlingshus afhentes og afleveres altid ved kassen i SuperBrugsen Hatting, Storegade 10, Hatting.

Dette skal ske inden for lejeperioden.

Ved leje på en hverdag, afleveres nøglen næste formiddag inden kl. 12. Nøglen må IKKE blot afleveres i postkassen.

Lejer skal forvente en ekstra-regning på 500kr., såfremt bestyrelsen skal hente nøglen for at næste lejer kan komme ind i huset. 

Skader/mangler

Lejer erstatter alle skader og mangler efter endt lejeperiode. Evt. ødelagt service og glas bedes meddelt, så vi kan sørge for at fylde op – det er rarest for den næste, som skal leje forsamlingshuset.

Opsigelse

Lejen returneres ikke hvis lejer opsiger aftalen.